Koszty i sposoby dostawy

W naszym sklepie możesz wybrać jedną z 4 dostępnych rodzajów dostawy:

- Dostawa kurierem (na terenie Polski)- korzystamy z usług firmy UPS

- Dostawa naszym transportem (na terenie Warszawy) - USŁUGA NIEDOSTĘPNA z powodu zagrożenia epidemiologicznego

- Odbiór w naszych Delikatesach na Saskiej Kępie, ul. Zwycięzców 32

KOSZT DOSTAWY:
Na terenie Polski z wyłączeniem Warszawa – dostarczamy GRATIS zamówienia od 200zł
Na terenie Warszawy - dostarczamy GRATIS zamówienia od 200zł (dostawa kurierem) - do odwołania

Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk ' - w zależności od wybranego wariantu oraz wartości zamówienia.

Odbiór własny możliwy jest w siedzibie firmy:

Delikatesy "Posmakuj Sycylii"
Warszawa Saska Kępa ul. Zwycięzców 32
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-20.00 oraz w soboty od 10.00 - 18.00

Czas realizacji zamówienia
Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 1 dzień (nie dotyczy zamówień na owoce i warzywa). W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

W przypadku zamówień na owoce i warzywa - zamówienia SPOZA Warszawy - wysyłamy we środy i czwartki, zamówienia Z Warszawy dostarczamy w piątki w godzinach 11.00 - 18.00

UWAGA: W grudniu czas realizacji zamówień może wydłużyć się nawet do 4 dni roboczych. 

Dostępność produktów

Większość oferowanych przez nas produktów jest dostępna  w stałej ofercie. Czasami jednak może się zdarzyć, iż towaru nie ma na stanie - wtedy zwykle nie ma mozliwości zamówienia. Jeśli jednak system pozwoli na zamówienie pomimo braku, wtedy na pewno poinformujemy Cie o tym mailem lub telefonicznie.

W ofercie mamy również produkty sezonowe (owoce, warzywa, ciasta typowe dla konkretnych okresów świątecznych) - w czasie gdy są dostepne u naszych dostawców - możliwe są również do zamówienia w naszym sklepie.


Gwarancja i serwis towarów

Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą w celu uzyskania numeru zgłoszenia reklamacyjnego .